torek, 12. januar 2010

vsak začetek je težak



Lep pozdrav vsem, ki boste kdaj naključno ali načrtno obiskali moj blog. Ja, končno ga imam, dolgo obljubljenega in načrtovanega.

Naj najprej napišem nekaj besed o sebi. Sem študentka primerjalne književnosti in se borim za prepoved izdajanja avtobiografij (kvazi) znanih osebnosti, ki so pretežno sestavljene iz dvostavčnih povedi. Z izdajo teh knjig namreč dopuščamo vsesplošno mlahavost, nenačelnost in idiotizem, raznim Slavčkom in Ujetnicam pa dopuščamo, da posegajo na sfero literature. Naj ob tej priložnosti še priznam, da sem skrajno nenadarjena za uporabo kakršne koli moderne tehnologije in da je moja najljubša in hkrati tudi edina rekreacija hoja po trgovinah. Sem velika oboževalka pravljic in že vse življenje se trudim najti Pikine kroglice “pregelk”, kar je tudi moj življenjski cilj. Ker sem nad to misijo skoraj že obupala, javno priznavam, da bi bila zadovoljna tudi z žabo, ki bi se spremenila v princa.

Življenje mi polnijo:

- nora družina, kjer se vseskozi krešejo iskre in po zraku letajo krožniki (no, tako hudo še ni…)

- prijatelji, k me s svojimi odštekanimi domislicami spravljajo v smeh (in težave:))

- glasba ( I love rock n’ roll)

-ustvarjanje in ustvarjalne delavnice

-čokolada…

Tako, dovolj za danes… Kmalu se spet oglasim, če mi namere seveda ne prepreči kakšna nadnaravna katastrofa ali če me ne obišče gospodična Lenoba.

Lepo se imejte, veliko se smejte…

Maja


Ni komentarjev:

Objavite komentar